Vi er en klub, båret på frivillige kræfter. Vi har ingen lønnede medarbejdere, til gengæld gør vi det alle sammen fordi vi elsker svømning og vores klub.

Men vi kan ikke gøre det alene, vi vil altid gerne være flere. Jo færre man er, jo større er opgaven, jo hurtigere brænder vi ud. Jo flere vi er, jo mindre er opgaver, jo sjovere bliver det.

Vi har gennem de sidste år lavet nogle tiltag for at opgaven bliver så nem som muligt. Vi har investeret i DGI Svømmekoncept, således at alle børn bliver undervist efter samme koncept og derfor er opgaven som instruktør også nemmere at gå til, da man “ikke skal opfinde den dybe tallerken” hver uge, men bare kigge i planen og finde øvelser i træner app’en, der passer ind.

Ligeledes har vi investeret i ny hjemmeside. Før havde vi en udbyder til hjemmeside, en til tilmeldinger og økonomi, en til hosting, plus diverse steder vi opbevarede dokumenter. I dag har vi det hele samlet under en hat og derfor er det nemmere at overskue.

Se mere om bestyrelsesopgaver her: TRYK HER FOR AT SE OPGAVERNE

Se mere om øvrige opgaver her: TRYK HER FOR AT SE OPGAVERNE